Для кожної зсилки використовуємо виділення і перехід за адресою. 

Урок 1. Сучасний дизайн та імідж людини. Ескіз аксесуарів із народними мотивами 

Перегляньте відео:  www.youtube.com/watch?v=U7FjhSd7dtw

Презентація до уроку:    drive.google.com/file/d/1UkmVhiN0N1d_cdQAZTayme3GCyuse76b/view

Урок 2. Дизайн інтер'єру. Виготовлення великодніх композицій для оздоблення інтер'єру 

Перегляньте відео:  www.youtube.com/watch?v=0iZrmyYh5Dk

Презентація до уроку:  //drive.google.com/file/d/1TXQ2FeNbSAGzFYHs6Z-ph-RMs2aMbVuv/view

Урок 3. Стиль - забаганка дизайнера чи поклик душі? Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді

Перегляньте відео:  www.youtube.com/watch?v=G1GNL8Nq2Gc

Презентація до уроку: drive.google.com/file/d/1TzX9YzNct5e2OiUHECHOz8KaKTlyeorg/view

Урок 4. Зачіска - краса і стиль, що створює дизайнер

Відео з теми: www.youtube.com/watch?v=71kLGmy9Be8&feature=youtu.be

Презентація до уроку: drive.google.com/file/d/1G4Qzqk_vlzpbfqctXOn2dzychD3A4X16/view

Урок 5. Створюємо власний імідж. Образ сучасного підлітка 

Відео з теми:  www.youtube.com/watch?v=-NyTa8myWig

Презентація до уроку:  drive.google.com/file/d/1ZDB8-0WhKiCbAkYdyj5XWyAAr783x59u/view

Тема. Міста і села в пейзажі. Лінійна та повітряна перспектива.

Малюнок міського або сільського пейзажу.

Мета. Закріплювати знання «законів перспективи». Вчити виявляти
задум в композиції, відповідний настрій засобами художніх технік,
передавати плановість та глибину простору за допомогою кольорових
плям.
Розвивати вміння рисування предметів за уявою на основі
спостережної перспективи, розширювати кругозір, розвивати пам'ять,
уяву, навички естетичного сприймання, образного мислення та
дрібну моторику руки.
Виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу,
бережливе ставлення до природи та художній смак, зміцнювати
бажання малювати.
Тип уроку: комбінований.
Матеріали для учнів: аркуш А4, простий олівець, гумка, акварельні або гуашеві фарби, пензлі, палітра, склянка з водою;
Обладнання: комп'ютерна презентація, фотографії краєвидів рідного міста, схеми поетапності зображення живописного пейзажу, дитячі пейзажі.
Зоровий ряд: П. Рибакова «Сербія. Петроварадін», М. Глущенко «Монмартр. Сакре-Кер», Г. Іваненко «Крижані заводи», Т. Шевченко «Комора на Потоках», Каналетто «Повернення на Вознесіння Господнє», Каналетто «Регата на Гранд-каналі», Ю. Бірюков «Краєвиди села з вітряком».
Використання педагогічних технологій:
- здоров'язберігаюча: підвищення емоційного тонуса завдяки художньо-творчій діяльності; зняття фізичної втоми і нервово-психічного перевантаження;
- дослідження: вивчення нового матеріалу;
- рефлексія.
Формування компетентностей: загальнокультурних,
діяльно-творчих, інтерпретаційних.
Види діяльності учнів на уроці:
інформаційно-пізнавальна (сприймання, інтерпретація та оформлення художніх творів);
художньо-творче самовираження.
Хід уроку
І Організаційна частина
1. Організація учнів до уроку
2. Організація робочих місць.
II Повідомлення теми і мети уроку Слайд 1.
ІІI Актуалізація набутих знань Слайд 2-8.
Бесіда.
Що таке пейзаж?
Які види пейзажу ви знаєте?
Що таке перспектива?
Які види перспективи ви знаєте?
Що таке точка сходження? Де вона лежить?
IY Вивчення нового матеріалу
1.Слово вчителя
Щоб намалювати пейзаж, потрібно навчитися розподіляти натуру на декілька перспективних планів , віддалених від нас на різну відстань. У такий спосіб на площині створюється відчуття глибини. Передній план промальовують дуже детально, на середньому плані позначають великі об'єкти, задній (далекий) план (фон) ледь намічають.
Якщо підійти до вікна з пензлем, наповненим фарбою, і обвести на склі контури видимих за вікном предметів, то зоб­раження, отримане на склі, буде називатися перс­пективою. Ці досліди з вивчення закономірностей перспектив­них скорочень у такий спосіб відбилися в одному із визначень живописної картини - «вікно у світ». Цей простий метод ви­користовували художники вже у XY-ХYІ ст., коли намагали­ся теоретично обґрунтувати закони перспективи.
Головним принципом перспективи є побудова зображень об'ємних предметів такими, якими ми бачимо їх з певної точ­ки спостереження. Уміння користуватися знаннями з перспек­тиви дає нам можливість не тільки зображувати предмети з натури, а й відтворювати давно втрачені пам'ятки мисте­цтва, що дійшли до нас у зруйнованому вигляді.
Учитель продовжує пояснення, використовуючи схеми побудови об'єктів у просторі з різною кількістю точок сходу. Слайд 10
Якщо ми дивимося на об'єкт спереду й бачимо тільки одну його сторону, то точка сходу одна. Якщо ми бачимо кілька сторін об'єкта, точок сходу дві. Якщо ми дивимося на об'єкт згори або знизу (особливо якщо предмет високий) і бачимо декілька його сторін, нам знадобляться три точки сходу.
Лінійна перспектива - зміна розмірів під час спостереження за об'єктами, що знаходяться на різній відстані від глядача. Предмети, що знаходяться далеко від нас, здаються нам меншими ніж ті, що розташовані близько. В образотворчому мистецтві лінійна перспектива використовується для створення умовного простору.
Кут зору (в образотворчому мистецтві) - увесь простір, який охоплює погляд ока, що не рухається.
Організація сприйняття творів мистецтва.
За власним вибором учитель пропонує учням проаналізувати картини, що передають лінійну перспективу з різним рівнем точки зору.
2. Робота над композицією
Починаючи роботу, вирішіть, в якому форматі цікавіше малювати - в горизонтальному чи вертикальному, також подивіться, як вигідніше взяти лінію горизонту.

Низькийгоризонт використовують у пейзажі для показу великого простору неба з грозовими хмарами або освітленими сонцем хмарами і літаючими птахами. Низький горизонт художники використовують на вертикальній картині для передачі монументальності високих об'єктів або для передачі в сюжеті величі персонажа.

Високийгоризонт, як правило, вибирають в пейзажі із зображенням безкрайніх просторів степів і полів, лісових масивів і річкових далей для виявлення великої глибини простору. Сюжетна композиція з високим горизонтом в поєднанні з високим місцем положення глядача щодо предметної площини підсилює ефект глибини зображуваного простору і його багатоплановості.

Середній горизонт. Художник використовує середню лінію горизонту тоді, коли хоче показати красу землі і неба одночасно.

3. Естафета
Щоб повторити, як компонувати роботу, давайте попрацюємо з динамічними таблицями. На дошці прикріплені 3 листи паперу з різними лініями горизонту. Розмістіть будиночки на площині за законами перспективи, щоб правильно передати простір. Прокоментуйте, чому саме так ви розмістили предмети на площині.
4. Робота з підручником
Подивіться (ст.46-47) і порівняйте сільський і міський пейзаж.
Зверніть увагу на роботи Ведути Каналетто - італійського художника, який зробив відомим різновид пейзажу - ведута.
VІ. Практична робота
Ми вже пригадали усі правила зображення, тому можемо починати створювати власний пейзаж з уяви.
Зараз закрийте на хвилинку очі і уявіть свій пейзаж. Після цього починайте роботу.
План роботи:
1.Визначення формату.
2.Визначення положення лінії горизонту, точки зору.
3.Композиційне розташування предметів (розмір і місце елементів на аркуші паперу):
а) визначаємо композиційний центр;
б) намічаємо узагальнену форму пейзажу (передній, середній, задній плани);
в) деталізація об'єктів переднього плану;
4.Виконання в кольорі:
а) вибір колірної гами
б) нанесення насичених кольорів на передній план, м'яких - на задній план
5. Детальне промальовування предметів переднього плану.
VІІ Рефлексія
Я знаю, що...
Я вмію...
Мій настрій... тому що...
VІІІ Підсумок уроку

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати