Для кожної зсилки використовуємо виділення і перехід за адресою. 

1. Тема: Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. Відтворення з натури композиції з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільне приладдя, тощо). Композиція «Натюрморт за уявою»  

https://drive.google.com/open?id=1mLahuwzKX8Ulhtg2MkbNkoEpKZ0XMPBB

2. Тема: Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Виконання ілюстрацій до казок. 

https://drive.google.com/file/d/1nX_QEqUklPZ6o1jRuXsWro1FVTMRjmOS/view?usp=sharing

3. Тема: Побутові теми у творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. Створення композиції із пластиліну « Веселі клоуни». 

https://drive.google.com/file/d/138jv48BOseUKQIv7ruZmAKTFxpPqEsG9/view 

4. Тема: Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена тощо) та їх призначенням. «Образ дитячого театру». 

https://drive.google.com/file/d/194q0bgKcJ3CCvkFhbx7ZB_DdQrmD642k/view 

5. Тема: Значення форми, кольору, декору у створенні виразних театральних масок. «Театральна маска». 

https://drive.google.com/file/d/13vw3wIIeenFtiGeQPlsW1sBSDs06KdsV/view 

https://www.youtube.com/watch?v=R7wxLhhD8_U&feature=youtu.be 

6. Тема: Роль театрального костюму в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. «Костюм для театрального героя».

 https://drive.google.com/file/d/1FdeOYVrtG-XUrTrOLxT9tYXt6bLnsilQ/view

7. Тема: Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажу. «Персонаж лялькового театру». 

https://drive.google.com/file/d/1O8M0We-wXY3v2-Vg9IGJErvhAdd4if75/view

Майстерня живописця. Жовте листя

Мета:

навчальна: розкривати практичну роль образотворчого мистецтва та його необхідність; ознайомлювати учнів із матеріалами та інструментами художника-живописця, продовжувати навчати передавати форму та колір листка дерева, працювати на вологому папері;
розвивальна: формувати в учнів уміння сприймати й аналізувати колір та форму реального предмета; розвивати спостережливість, увагу, зорову пам'ять;
виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати гарний смак і бажання малювати; створювати відповідне психологічне налаштовування дітей на навчальну роботу.
Обладнання:навчальні плакати, репродукції картин відомих художників.
Матеріали та інструменти:альбом для малювання; простий олівець; гумка; фарби - гуаш або акварель; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.
Тип:урок формування вмінь.
Методи і засоби роботи:евристична бесіда; практична робота за яскравими враженнями.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань і вмінь
Учні читають розповіді до своїх малюнків «Найяскравіше
враження мого літа».
Запитання
• Чому люди малюють?
• Якими матеріалами користуються живописці, графіки, скульптори, майстри декоративно-ужиткового мистецтва?
• Які твори створюють митці різних видів образотворчого мистецтва?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя
Художник-живописець -
Мов чарівник натхненний:
Ось взяв він чистий аркуш,
Та пензлики, та фарби -
Змахнув! І вже з'явились Моря, ліси та гори,
Портрет рудої Мурки,
І глек, і помідори.
Н. Горошко
Пензлі
Майстерні художників часто схожі на їхні роботи. Сьогодні ми вирушимо до майстерні художника-живописця. Тут панують фарби.
Фарбам обов'язково потрібна палітра - дощечка з діркою для пальця, на якій змішують фарби. Для масляних і акрилових фарб підійде шматок дерева, для гуашевих і акварельних - лоток для льоду або тарілка.
Ще потрібний мольберт - дерев'яна підставка для малюнка, пензлі круглі та пласкі, вода або розчинник, мастихін.
(Учитель демонструє учням матеріали та інструменти, потрібні для живопису. Учням пропонується визначити, які саме можливості ці предмети надають художникові.)
IV. Закріплення вивченого матеріалу
Запитання
• Чим ми можемо скористатися, щоб виконати кольоровий малюнок? (Фарбами - акварельними або гуашевими, кольоровими олівцями, фломастерами, кольоровою крейдою, восковими олівцями)
• Що нам знадобиться для того, щоб малювати фарбами? (Папір, пензлі, фарби, палітра, серветки, ємність для води)
• Що художники називають малюнком на вологому папері?
• Згадайте, в якій послідовності виконується такий малюнок.
О. Герасимов «Автопортрет» (1931)
Л. Буальї «Майстерня художниці» (1800)
Слово вчителя
Тихо шепочеться листя. Задумливо марить воно літом. А художниця-осінь уночі розфарбовує його яскравими теплими фарбами.
(Учитель демонструє кленову гілку з листям, пропонує учням описати її та порівняти свою розповідь із віршованими розповідями поетів.)
Творче завдання
Слово вчителя
Перед початком малювання давайте уважно розглянемо листочки на гілці. Вони дуже схожі між собою, але двох однакових ми ніколи не знайдемо, навіть якщо порівняємо все листя на дереві.
Поверхню листочка пронизують прожилки. Тому він такий пружний і гнучкий. Центральна прожилка переходить у ніжку-черешок. Від неї попарно відходять у різні боки тонші прожилки. Від них, у свою чергу, - ще тонші. І так до самого краю листочка. Листя клена має по краю гострі зубчики.
• На що схожий кленовий листочок? (На долоньку із розчепіреними пальчиками.)
Пояснення до творчого завдання
Намітимо положення листка на білому аркуші паперу тонкими легкими лініями. Роблячи підготовчий малюнок (художники називають його ескіз або начерк), не потрібно сильно натискати на олівець.
Зображення не повинне бути ані занадто великим, ані занадто малим. Спочатку намічаємо вигин листочка. Потім - знаходимо точку, з якої беруть початок основні жилки, а після - намічаємо загальний контур листочка. Щоб листок вийшов не дуже витягнутим та не дуже широким, потрібно весь час порівнювати його з натурою.
Тепер можна добирати потрібний колір.
(Учитель пропонує учням визначити, які саме кольори присутні в забарвленні кленового листочка, та розповісти, в який спосіб можна отримати потрібні фарби. Спочатку змішується основний колір, ним промальовується уся поверхня зображуваного листка.)
Покрокова схема малювання листка клена. Робота фарбами
Навчальна робота
Подивіться на свій кленовий листок. Подекуди він червонувато-жовтий, а подекуди, як пам'ять про літо, збереглися ділянки зеленуватого кольору. Давайте додамо їх до зображення, поки фарби на нашому листочку ще не висохнули. На вологому папері кольори красиво перетікають один в одний. Не бійтеся води. Під час роботи акварельними фарбами вода - наш найголовніший помічник, а невеликі патьоки оживляють малюнок. Якщо води на папері зібралося так багато, що вона готується перетворитися на калюжу, швидко відіжміть пензель та його кінчиком зніміть зайві краплі. Серветка допоможе вам у цьому.
Індивідуальна робота за творчим завданням
Учні виконують творчу роботу. Учитель надає індивідуальну допомогу.
V. Підбиття підсумків
Обговорення учнівських робіт
Після завершення роботи відбувається обговорення учнівських малюнків.
З малюнків створюють виставку «Листопад».
Коментар
Наприкінці уроку учні мають демонструвати основні навички роботи в техніці акварелі, навички відтворення необхідного кольору змішуванням кольорів на палітрі; вміння аналізувати природні форми; уважність; допитливості; вміння міркувати.
VI. Домашнє завдання
Учитель пропонує учням завершити малюнки вдома, виправляючи помилки, які було виявлено.
Учитель пропонує принести на наступне заняття кілька березових листочків різного кольору.
Додатковий матеріал
* * *
Подивись: на видноколі мов змінилися ліси.
Хто це їх у жовтий колір
так барвисто покрасив?
Ось край річки жовті клени і берези золоті.
Лиш ялиночки зелені
залишились в самоті.
Н. Забіла
Осінній клен
Знов золоті листочки клена
Летять на землю і на мене.
Такі тендітні та сумні,
Летять, кружляючи, крилато,
І, мов сліди качиних лапок,
Лягають тихо на землі.
А. Костецький
ОСІННЄ ЛИСТЯ
Настала осінь. Холодом Повіяло навкруг.
Все більш береться золотом Зелений ліс та луг.
Від вітру колихаються Пожовклі дерева,
А листя з них зривається І пісеньку співа:
- Веселі танцюристи ми, Кружляєм в висоті - Листки, листочки, листики Червоні й золоті!
Зриваємось ми зграями З топольок та беріз, Злітаємо, кружляємо І падаємо вниз.
Н. Забіла

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати